Paowlah

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Paowlah - 15 april 2010 22:05

Jag har alltid drömt om att bo vid havet. Nu har ja chansen att flytta till pappa i frankrike vid havet å allt men något håller mig kvar något ja inte änns vet om jag kan lita på något som kanske inte håller asså ja vet inte... Jag kmr ju typ aldrig få träffa mamma men ja kmr få mke mer pengar    Och så kmr ja få lära känna släckten bättre men ja vet inte... Ja fattar inte att jag kan va en sån idiot... Fast pappa kmr ju bo kvar där har ändå tänkt vänta till pappa har ficksat allt så får vi se... Men de dåliga blir nog att med morsan kunde man snacka (asså inte längre )

men man kunde de iallafall å de va skönt men nu behandlar hon mig som om ja vorre värsta tånåringen som e å festar å sånt hela fucking tin... Oj nu ska ja inte börja snacka om annat   Äsh ja får tänka lite extra på de men ja tror ja skulle behöva en omstart...   Men ja vill inte lämna dig baby <3


JAJA PUSS PUSS <3

Av Paowlah - 15 april 2010 21:33

Jag hatar hatar hatar mamma. Du e så himla fucking störd!!! Asså tänk om du kunde bry dig lite mer om mig å inte bara om Nadine asså har du problem med att snacka med mig elr?    Serri om du ska hålla på så vet ja faktiskt inte vrf ja ville bo hos dig... Asså du har blivit exakt som hans... Mamma Nadine vill inte änns bo med dig... Gud tänk att livet kan bli så jobbigt av en fucking morsa     Asså va fan tänkte du på när du drog in soc å BUP å snuten i mitt privat liv asså de vill ju fan veta allt om mig å de e bara jobbigare!!! 


???

Av Paowlah - 15 april 2010 21:12

Kan någon ge mig en fucking andlening att leva?

Av Paowlah - 15 april 2010 17:07

Tjeniz bloggen!

Idag har vi haft prov på skolan... :(

Å nu harjag klarat att fiksa problem till mig igen...

HAHA...

Nu sitter ja å bloggar å messar :D

Pallar inte skriva mer ska dra


PUSS Puss <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min nya design?
 Jätte bra kunde inte blivit bättre!
 Bra
 Helt okej
 Nja sådär
 Dålig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Bloggsvar.se


Ovido - Quiz & Flashcards